Holky relaxují 28.9.2016

Přidáváme pár momentek Sissi a Angely. Když naše holky zrovna nedovádí někde na poli, v lese či se nebrodí ve vodě, jejich psí život vypadá právě takto. Člověk jim někdy vážně závidí tu pohodu :)  Přes den jsou většinou na gauči či v pelíšcích, jakmile se ale vrátíme z práce, nehnou se od nás. A noc tráví samozřejmě s námi v posteli :) Nejdříve si lehnou pod deku, po chvíli s vyplazeným jazykem vylézají ven a zalehnou největší kus peřiny jaký jen jde. A tak se to střídá celou noc, noc co noc :)

Nedělní procházka 28.8.2016

Dolní Morava – Stezka v oblacích – chata Slaměnka – Slamník

Horské výšlapy nás nikdy neomrzí a patří mezi naše top každoroční výlety. K ukončení léta jsme se proto vydali na další - Dolní Moravu a Stezku v oblacích. Předem jsme věděli, že na Stezku v oblacích mají pejsci vstup zakázán. A i když je možné dát pejsky do boxů a po zpáteční cestě si je zase vyzvednout, známe naše holky závislačky, takže jsme to ani nezkoušeli a raději šli dále – ještě výš - na Slamník odkud je skvostný výhled na okolí.

INTERDOG BOHEMIA - Mladá Boleslav 14.8.2016

Judge: Ronovská Vlastimila

CINDY C´ FAST DUNDERRY (SISSI) - tř. otevřená - Ex.1, CAC.

Sissi je naše šikulka, která pro nás udělá vše ať už ve výstavním kruhu či mimo něj. Sissi se umí sama krásně předvést. Na této výstavě byla shodou okolností vystavována i Péťou a na to, že měli společnou premiéru v kruhu, to zvládli na jedničku.

JUST LIKE A MELODY TOOMIE TRISHEL (Angela) - mezitřída - Ex.2, res.CAC.

Angee se dnes předvedla moc pěkně. Opravdu se snažila a bylo znát, že jsme trénovaly.

Mám z našich holek velkou radost!

Na borůvkách Nová Ves - Jeseníky 13.8.2016

Borůvková sezóna je v plném proudu, tak jsme se taky vypravili do lesa a „pár“ si jich nasbírali. Zpočátku si je Sissi a Angee braly od nás, ale po chvíli už si je sbíraly samy. Po asi hodině se jsme vypadali jako opravdoví šmoulové… Potom jsme si vyšli na novou místní rozhlednu s fantastickým výhledem na celé Jeseníky. A pak hurá domů, odpočinout si a připravit se na zítřejší výstavu.

Nedělní venčení 7.8.2016

Přidáváme pár momentek z odpoledního venčení v překrásném Terezském údolí, které pokud je čas, rádi pravidelně navštěvujeme. Téměř po celou dobu údolím máme kolem dokola louky a lesy, jdeme podél vody, takže se holky průběžně ochlazují a celé mokré se pak donekonečna prohánějí.

Chrtění na Sv. Kopečku 6.8.2016

Když se setká větší množství chrtů, je to vždy krásný pohled. Jak se vítají, společně si hrají, honí se, sprintují na poli, brodí se ve vodě nebo jen jdou vedle sebe a vidíte tu širokou paletu barev. Každý z nich je jiný nejen vzhledem ale také povahou.

Jsme rádi, že jsme se opět sešli ve větším počtu s našimi přáteli a strávili společné odpoledne v tomto nádherném prostředí.

Už teď se těšíme na příště!

Sweet collection and friends

Kouty nad Desnou - Přečerpávací elektrárna Dlouhé stráně 30.7.2016

„Sissi, Angee jedeme?!“ Přesně na tato slova naše holky slyší. Už už netrpělivě přechází z místa na místo, vyčkávají u dveří, jsou nám stále v patách a snaží se nás popohnat, ať konečně vyrazíme z domu. A mají pravdu. Na hory je nutno vyjet hned zrána.  Výšlap z Koutů na přečerpávací elektrárny Dlouhé stráně patří k našim každoročním tripům. Kouty nad Desnou jsou lyžařské středisko, proto je možné využít lanovku a pohodlně si vyjet až nahoru (a poté na Dlouhé stráně autobusem), ale to není nic pro nás. Pěkně po svých a svižným tempem. Žádné zbytečné zdržování ! :)

Holky naše celodenní výlety baví. Rády si dávají pořádně do těla. Na cestě domů už o nich ani nevíme a po příjezdu si doma se navečeří a spí do dalšího dne.

Klubová výstava 6.7.2016

Po návratu z dovolené jsme se doma sotva stihli ohřát a  už jsme byli na cestě směr Konopiště na klubovou výstavu Whippet klubu. Naše Sissi se předvedla jak nejlépe umí. Je to opravdová dáma a suverénka. Jsem na ni vážně hrdá. Umístila na krásném druhém místě. A naše divoška Angela? Ta se naopak převádět nechtěla. Měla jiné zájmy – především pejsky kolem a poletující hmyz, který ji zaměstnával natolik, že si výstavu hodila za hlavu a užívala si ji po svém. Nakonec si vyběhla třetí místo. Ano, musíme na příště více trénovat… Na výstavě se mi moc líbila pohodová až domácká atmosféra, krásné ceny a hlavně moc fajn lidé, se kterými se vždy rádi setkáme.

Za krásné fotky děkujeme Nathalii Jaklewicz.

Chorvatské dovolenkování 23.6. - 3.7.2016

Dovolená u moře – chorvatský poloostrov Pelješac - Sissi ani Angee nemohou chybět. Víme, jak si to s námi vždy užívají. Letošní dovolenou jsme si kvůli velkým horkům užívali v plážovém stylu. Jinak by to ani nešlo. Středomořské ovzduší, azurové moře, aportování či společné hry na pláži byly nejen pro nás, ale právě pro naše dvě vipetky balzámem pro zdraví. K tomu navíc výborné jídlo a zmrzlina, kterou dostaly od paní v krámku (každý den se jimi kochala) dokonce gratis.

Co se týče výletu, nenechali jsme si ujít dvě krásná místa – Korčulu a Dubrovník, který stojí ve večerních opravdu za to.

Sissi & Angela & jejich vodní zábava 20.6.2016

Jak vypadají vodní radovánky našich dvou vipetích slečen? Obě mají rády vodu. Ale Sissinka to je expert. Je to naše plavčice a aquabela v jednom.  Ve vodě dokáže trávit celou věčnost. Skáče do ní jako labrador, uplave nemalé vzdálenosti při aportování, na dovolené u moře jen tak polehává na břehu a nechává se ovlažovat vlnami. Chvíli na to už s páníčkem nebojácně skáče z mola.  Angela jí dělá skvělého parťáka. Někdy plavou společně, jindy na Sissi číhá na břehu a vyčkává na moment překvapení s cílem rozpoutat společnou hru. Už se těšíme na jejich reakci na moře, kam se za pár dní společně vydáme :-)

Výlet hrad Veveří 28.5.2016

Přidáváme pár fotek z dalšího z našich výletů. V tomto případě na Hrad Veveří.  Nežli samotný hrad nás však zaujaly turistické stezky v okolí. Od hradu Veveří jsme vyrazili po červené stezce krásnou procházkou podél přehrady k přístavišti Veverská Bítýška, odtud jsme se napojili na žlutou stezku, která nás zavedla na protější skalnatý břeh přehrady s krásnými výhledy a po které jsme došli až na Junáckou lávku, ze které je krásný výhled na hrad Veveří. Sissi i Angie se tak mohly dostatečně vyběhat a při následné návštěvě cukrárny v centru Brna už jen spokojeně polehávaly na dece.

Výlet do Adršpach 22.5.2016

Kdo nás zná, ví. Kdo ne, jistě z našich příspěvků pozná, že často a rádi vyrážíme na různé výlety, výšlapy,… Naše vipetí děvčata jsou samozřejmě vždy s námi a užívají si je každým coulem a hlavně po svém. Naše cesty se snažíme vždy naplánovat tak, aby mohly být s námi a nemusely zůstávat doma. Při příchodu do skalního města Adršpach se chtěly obě koupat v pískovně, na trase potkaly hned několik psích kamarádů a také se musely nechat chvílemi nosit v náručích, jelikož v Adršpachu se nachází spousta prudkých schodů ze skal, které nejsou pro pejsky bezpečné, nicméně v takovémto prostředí se musí vždy sem tam počítat s nějakou malou překážkou :-)

Angela dospěla 7.5.2016

Z Angely nám před očima vyrostla krásná mladá dáma se kterou máme výstavní a chovatelské cíle. V rámci venčení jsme se chvíli pozastavili a pořídili s ní pár postojových fotek. Ač se jí do focení zprvu moc nechtělo, vše dopadlo nad naše očekávání.

A jak je vidět, štěněčí období je už dávno pryč a máme doma další dospělačku :)

Bonitace Angely 1.5.2016

První květnový den jsme se vydali na bonitaci s naší andělskou Angelou, která probíhala v rámci mezinárodní výstavy psů v Praze.  S Angelkou jsme zatím objeli jen pár výstav, tak jsem byla zvědavá jak se předvede. Zatímco se podrobovala posuzování exteriéru

a následně získala potvzení o uchovnění s krásným posudkem a pochválením pohybu, páníček se vydal na dlouhou vycházku se Sissinkou po Praze viz. foto.

Na výstavě jsem se potkala se spoustou známých tváří a strávila tak krásný den v příjemné společnosti a mohla se pokochat krásnými zvířaty v kruhu. Jsem ráda, že se prvomájový den takto vydařil a už se těším na příště. :)

Přidávám zde také video z bonitace Angely, za které děkuji Jarkovi Jesenskému.

Vipet v Praze

Naučná stezka Terezské údolí 17.4.2016

Terezské údolí je místem stvořeným pro milovníky přírody a pěší turistiky. Pokud se chystáte jet na Hanou a strávit zde nějaký čas, určitě doporučujeme navštívit.

My jakožto zarytí pejskaři jsme si tuto naučnou stezku oblíbili již při první návštěvě, protože víme, že si zde naše holky mohou užívat nerušené vipetí zábavy celé hodiny. :)